loading...
علوم انسانی
ati بازدید : 43 سه شنبه 28 اسفند 1397 نظرات (0)

Hide.io یک بازی زیبا با سبک خاص ساخته ی استودیوی iGene میباشد که به صورت رایگان در دسته ی بازی های آرکید گوگل پلی منتشر شده است. این بازی تاکنون بیش از ۱۰ میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود و نصب شده است و از محبوب ترین های این دسته به شمار میرود. Hide.io یک بازی […]

نوشته دانلود Hide.io 20.0.8 – بازی آرکید محبوب قایم موشک برای اندروید + مود اولین بار در اندرویدکده پدیدار شد.

ati بازدید : 48 سه شنبه 28 اسفند 1397 نظرات (0)

Mobile Legends: Bang Bang در این بازی جدید و هیجان انگیز به تیم دوستان خود بپیوندید.در بازی” افسانه ی موبایل” با دشمنان واقعی خود مبارزه کنید.قهرمان مورد علاقه ی خود را انتخاب کنید و تیمی قدرتمند بسازید و به جنگ با دشمنان بروید.در ۱۰ ثانیه رقیب خود را انتخاب کنید و ۱۰دقیقه بجنگید. این بازی […]

نوشته دانلود Mobile Legends: Bang Bang v1.3.60.3801 بازی افسانه ی موبایل اندروید اولین بار در اندرویدکده پدیدار شد.

ati بازدید : 48 سه شنبه 28 اسفند 1397 نظرات (0)

Project: Muse این بازی یک بازی ماجراجویی فوق العاده و یک بازی موسیقی باورنکردنی به گونه های مختلف است.با هر ضربه ی شما یک نت و یا صدا پخش می شود. قوانین بازی: در حالی که ریتم را دنبال می کنید ابتدا بر روی شخصیت بازی ضربه بزنید. سپس، اطمینان حاصل کنید که آن را […]

نوشته دانلود Project: Muse 3.1.0 بازی سرگرم کننده موزیکال اندروید اولین بار در اندرویدکده پدیدار شد.

ati بازدید : 180 سه شنبه 28 اسفند 1397 نظرات (0)

Online Soccer Manager (OSM) v3.4.25.3 یکی از محبوب ترین بازی های مربیگری است که توسط استودیوی بازی سازی Gamebasics BV طراحی و عرضه شده است. آیا دوست دارید که مدیر تیم فوتبال مورد علاقه خود شوید؟ این بازی به شما…

نوشته Online Soccer Manager (OSM) 3.4.25.3 دانلود بازی مربیگری فوتبال اولین بار در اندروید گذر. پدیدار شد.

ati بازدید : 40 سه شنبه 28 اسفند 1397 نظرات (0)

دانلود Minion Rush: Despicable Me Official Game v6.4.0h + Mod بازی مینیون راش اندروید نسخه معمولی + نسخه مود شده Despicable Me یک بازی جذاب است که باید در آن توسط Gru به جمع آوری موز و سکه پرداخته و…

نوشته Minion Rush 6.4.0h دانلود بازی مینیون راش اندروید + مود اولین بار در اندروید گذر. پدیدار شد.

ati بازدید : 48 سه شنبه 28 اسفند 1397 نظرات (0)

دانلود Dragon City v9.0 بازی دراگون سیتی شبیه ساز شهر اژدها اندروید نسخه معمولی اصلی + تریلر Dragon City برای ورود به داغ ترین بازی مبارزه ای آماده شوید و اژدها های تنفس آتیشن را طبق خواسته خود تعلیم دهید.…

نوشته Dragon City 9.0 دانلود بازی دراگون سیتی شهر اژدها اندروید اولین بار در اندروید گذر. پدیدار شد.

ati بازدید : 49 سه شنبه 28 اسفند 1397 نظرات (0)

جدیدترین نسخه بازی Good Pirate برای اندروید

بازی Good Pirate یک بازی ماجراجویی جذاب اندرویدی است که توسط استودیو بازی سازی Zzoo‏ که تا کنون بازی های جذاب دیگری را نیز از ان دیده ایم ساخته و منتشر شده است. همان طور که از نام این بازی جذاب نیز پیداست شما در ان کنترل ناوگان دزدان دریایی را بر عهده خواهید گرفت. بر اثر پیدایش هیولا های دریایی تعداد زیادی از نیرو های دزدان دریایی مورد حمله قرار گرفته اند و نابود شده اند. حال شما برای انتقام گرفتن از این هیولا های دریایی خدمه ها و ناوگان خود را تجهیز کرده اید تا بتوانید به جنگ با ان ها بروید. باید به خوبی در مبارزات شرکت کنید تا بتوانید تمامی هیولا های دریایی را نابود کرده و ارامش را به دریا بازگردانید.

Good Pirate دانلود بازی دزد دریایی خوب

ویژگی های بازی Good Pirate

  • یک بازی ماجراجویی جذاب
  • طراحی خوب
  • گیم پلی اسان
  • گرافیک سه بعدی بسیار خوب
  • چالش های جذاب
  • تشکیل ناوگان قدرتمند با خدمه ها
  • ارتقای ناوگان
  • تجربه نبرد های منحصر به فرد
  • باس فایت های جذاب
  • نبرد با هیولا های دریایی
  • دنیای بزرگ با بیش از 200 جزیره
  • طراحی خاص محیط دریا
  • و ویژگی های دیگر

همان طور که گفته شد بازی Good Pirate یک بازی ماجراجویی بسیار جذاب برای اندروید است که با نصب و اجرای ان وارد اب های ازاد می شوید و باید هیولا های دریایی را شکست دهید. انواع هیولا ها را در درون اب ها مشاهده خواهید کرد که به سمت شما حمله ور می شوند و می خواهند ناوگان شما را نابود کنند. اما شما باید با ارتقای ناوگان خود پر قدرت در مقابل هیولا های دریایی حاضر شوید و تمامی ان ها را از بین ببرید. بازی دارای نقشه ی بسیار بزرگی می باشد و جزایر متعددی را در مسیر خود پیدا خواهید کرد. گرافیک ان نیز به صورت سه بعدی بوده و طراحی بسیار خوبی را به شما ارائه می دهد.

این نوشته Good Pirate v1.07 دانلود بازی دزد دریایی خوب برای اولین بار در بهترین های اندروید دانلود رایگان نرم افزار اندروید و بازی اندروید منتشر شده است.

ati بازدید : 40 سه شنبه 28 اسفند 1397 نظرات (0)

جدیدترین نسخه بازی Infinity Heroes - IdleRPG برای اندروید

بازی Infinity Heroes - IdleRPG یک بازی نقش آفرینی بسیار جذاب برای اندروید است که توسط استودیو بازی سازی MagicFind‏ ساخته و منتشر شده است. همان طور که از نام این بازی جذاب نیز پیداست شما باید در ان با کمک قهرمانان خود به نبرد با دشمنان بروید.دشمنان شما از سیاهچال های شیطانی بیرون امده اند و نبرد با ان ها کار دشواری خواهد بود. شما می توانید از قهرمانان مختلف در کلاس های متفاوت بهره بگیرید تا بتوانید در نبرد ها به خوبی پیروز شوید. در رقابتی بدون پایان به نبرد با دشمنان خواهید پرداخت و باید ایتم های مختلف را با هم ترکیب کنید تا بتوانید سلاح های قدرتمندی را برای قهرمانان خود بدست بیاورید.

Infinity Heroes - IdleRPG دانلود بازی قهرمانان بینهایت

ویژگی های بازی Infinity Heroes - IdleRPG

  • یک بازی نقش آفرینی جذاب
  • طراحی خوب
  • گیم پلی اسان
  • گرافیک دو بعدی بسیار خوب
  • وجود قهرمانان مختلف در کلاس های متفاوت
  • وجود قهرمانان شفا دهنده
  • چالش های جذاب
  • ترکیب انواع ایتم ها با هم
  • نبرد های بی نهایت
  • امکان انجام خودکار بازی
  • باس فایت های جذاب
  • و ویژگی های دیگر

همان طور که گفته شد بازی Infinity Heroes - IdleRPG یک بازی نقش افرینی بسیار جذاب برای اندروید است که با نصب و اجرای ان وارد دنیایی پر از مبارزه خواهید شد. قهرمانان شما در کلاس های مختلف قابل انتخاب می باشند و می توانند در زمان های مختلف ببرد به کمک شما بیایند. از قهرمانان شفا بخش برای حفظ نیرو های خود استفاده خواهید کرد و برای حمله ی سریع تر به دشمنان به قهرمانان قوی تر استفاده کنید. بازی دارای طراحی بسیار خوبی می باشد و شما می توانید با فعال کردن حالت خودکار بدون ورود به بازی مبارزات را انجام داده و ایتم ها را با هم ترکیب کنید. باس فایت های جذابی نیز در انتظار شما خواهند بود و می توانید چالش های هیجان انگیزی را تجربه کنید.

این نوشته Infinity Heroes – IdleRPG v2.3.7 دانلود بازی قهرمانان بینهایت برای اولین بار در بهترین های اندروید دانلود رایگان نرم افزار اندروید و بازی اندروید منتشر شده است.

ati بازدید : 41 سه شنبه 28 اسفند 1397 نظرات (0)

جدیدترین نسخه بازی The Walking Zombie 2: Zombie shooter برای اندروید

بازی The Walking Zombie 2: Zombie shooter یک بازی اکشن بسیار جذاب برای اندروید است که توسط استودیو بازی سازی Alda Games‏ که تا کنون بازی های جذاب دیگری را نیز از ان دیده ایم ساخته و منتشر شده است. همان طور که از نام این بازی جذاب نیز پیداست شما در ان به نبرد با زامبی های متحرک خواهید رفت. هیچ چاره ای جز زنده ماندن نخواهید داشت چرا که در دنیای زامبی ها به دنیا امده اید و زامبی های متعددی را در اطراف خود مشاهده می کنید. اما به این سادگی ها تسلیم نخواهید شد و می توانید از سلاح های مختلف بهره برده و با زامبی ها مبارزه کنید و اقلام مورد نیاز خود را بدست بیاورید.

The Walking Zombie 2: Zombie shooter دانلود بازی زامبی های متحرک2

ویژگی های بازی The Walking Zombie 2: Zombie shooter

  • یک بازی اکشن بسیار جذاب
  • طراحی خوب
  • نمایش اول شخص
  • استفاده از انواع سلاح ها
  • گرافیک سه بعدی بسیار خوب
  • گیم پلی اسان
  • وجود انواع ماموریت ها و مراحل
  • استفاده از انواع تجهیزات جنگی
  • وجود زامبی های متفاوت
  • وجود معامله گران ایتم ها
  • چالش های جذاب
  • و ویژگی های دیگر

همان طور که گفته شد بازی The Walking Zombie 2: Zombie shooter یک بازی اکشن بسیار جذاب برای اندروید است که با نصب و اجرای ان وارد دنیای زامبی ها خواهید شد. شما باید با استفاده از انواع سلاح ها و تجهیزات جنگی به نبرد با دشمنان بپردازید و همه ی زامبی ها را از بین ببرید. زامبی های درون بازی به شکل های متنوعی وجود خواهند داشت و شما می توانید اقلام خود را در مکان های خاصی با دیگر ایتم ها معامله کنید. با چالش های جذابی مواجه خواهید شد و می بایست ماموریت های متنوعی را در مراحل مختلف به انجام برسانید و از تیر اندازی به زامبی های متعدد در محیطی جذاب و با گیم پلی اسان لذت ببرید.

این نوشته The Walking Zombie 2: Zombie shooter v1.16 دانلود بازی زامبی های متحرک2 برای اولین بار در بهترین های اندروید دانلود رایگان نرم افزار اندروید و بازی اندروید منتشر شده است.

ati بازدید : 37 سه شنبه 28 اسفند 1397 نظرات (0)

Soccer Stars - ستاره های فوتبال یک بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های ورزشی و فوتبال از Miniclip.com مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت کاملا رایگان عرضه شده و با میلیون ها بازیکن از سراسر جهان از برترین و محبوب ترین بازی های اندرویدی به شمار می رود! در این بازی شما می توانید رقیب خودتان را از میان میلیون ها بازیکن از سراسر دنیا برای تجربه ی بک بازی فوتبال رومیزی هیجان انگیز دعوت کنید! اگر دوست دارید که به عنوان یک بازیکن معروف شناخه شوید پس همین الان بازی را دانلود، نصب و اجرا کنید و در آن توپ را با قدرت بسیار بالا و جهت مناسب هدف گرفته و به حریف خود گل بزنید! شما می توانید به روش های مختلفی به بازی کردن سرگرم شوید یکی اینکه به صورت چند نفره با دیگر بازیکنان جهانی و از طریق اینترنت به رقابت و یا در مقابل دوست خود به مسابقه بپردازید و یا به صورت یک نفره و آفلاین به جمع آوری و سفارشی سازی تیم های مختلف مشغول شوید! بازی Soccer Stars هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است که ما امروز در فارسروید نسخه ی جدید ان را معرفی و در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد رضایت شما قرار بگیرد.

نوشته دانلود Soccer Stars 4.3.1 – بازی ورزشی محبوب ستاره های فوتبال اندروید ! اولین بار در فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید. پدیدار شد.

ati بازدید : 193 سه شنبه 28 اسفند 1397 نظرات (0)

Tower of Hero - برج قهرمانان بازی جدید، محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای نقش آفرینی و کلیکی از استودیوی بازیسازی Tatsuki برای دستگاه ها اندروید است که به درخواست شما عزیزان تصمیم گرفته ایم ان را حضورتان معرفی کنیم و به همراه نسخه مود با پول بی نهایت در اختیارتان قرار دهیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! در بازی Tower of Hero طیف گسترده ای از قهرمانان در اختیار شما هستند تا با کمک آن ها بتوانید برج هایتان را از تسلط دشمنان بیرون بکشید! دشمنان برج ها را تحت سلطه خود در اورده اند و شما به عنوان یک قهرمان قرار است ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و سپس برج ها را آزاد کنید! همانطور که در بالا گفته شده، سبک بازی Tower of Hero به صورت کلیکی است و شما باید با کلیک های پشت سر هم و سریع قهرمانان را به سر وقت دشمنان بفرستید، هر طبقه از برج با عدد خاص شان مشخص شده اند و در ان ها دشمنانی با قدرت های خاص وجود دارد، باید با فرستادن قهرمانان و شکست ان ها به جمع اوری سکه برای ارتقا قهرمانان بپردازید تا بتوانید دشمنان را با قدرت چند برابر سرنگون کنید! بیش از 100 قهرمان در بازی Tower of Hero وجود دارند که امکان استفاده از ان ها در نبردها وجود دارد! اگر به دنبال یک بازی سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید به هیچ وجه Tower of Hero را از دست ندهید.

نوشته دانلود Tower of Hero 1.8.6 – بازی سرگرم کننده برج قهرمانان اندروید + مود اولین بار در فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید. پدیدار شد.

ati بازدید : 41 سه شنبه 28 اسفند 1397 نظرات (0)

HAWK – Force of an Arcade Shooter. Shoot 'em up بازی جدید و هیجان آور در سبک بازیهای اکشن و آرکید از My.com B.V برای اندروید است که به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده و تا به امروز بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از پرطرفدارترین بازیهای Shoot 'em up به شمار می رود و به درخواست شما قصد معرفی آن را داریم! همانطور که اطلاع دارید بازیهای Shoot 'Em Up یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین بازیها هستند که زمانی در گوشی های موبایل به تجربه آن ها می پرداختیم! یکی از بازیهای مجموعه ذکر شده ؛ Sky Force است ؛ در این بازی با انتخاب سفینه‌ و ارتقا ویژگی های آن به نبرد رئیس ها و جنگنده ها می رفتیم تا در سه درجه سختی متفاوت با از بین بردن تمام نیروهای دشمن، پیروز رقابت شویم ؛ بازی پیش رو نیز دقیقا همانند اسکای فورس است ؛ در بازی HAWK – Force of an Arcade Shooter. Shoot 'em up به نبردی با جت ها می روید تا با رویارویی با رئیس های غول آسا به آن ها ثابت کنید که رئیس واقعی کیست! اگر از علاقه مندان به بازیهای اکشن و آرکید اندروید هستید که از هر نظر ارزش دانلود را داشته باشید پیشنهاد ما به شما HAWK – Force of an Arcade Shooter. Shoot 'em up است و به هیچ وجه ان را از دست ندهید!

نوشته دانلود HAWK – Force of an Arcade Shooter. Shoot ’em up! 19.1.13252 – بازی اکشن اسکانداران آسمان اندروید + دیتا اولین بار در فارسروید | دانلود بازی و برنامه اندروید. پدیدار شد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 884
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 60
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 220
  • بازدید ماه : 613
  • بازدید سال : 13,993
  • بازدید کلی : 58,318